Någon slags tur.

Någon slags tur måste finnas i denna Lill-gamla kropp. På vår kallelse till RMC så var det remisser för blodprov till oss båda, sagt och gjort. Men det fodrades även svar på cellprov från mig och det får ej vara äldre än 2,5 år gammalt. Jag var i tvivel om detta, vet att jag gjorde det 2009, men när detta året var jag osäker på. Efter några samtal till gynekolog utan resultat. För ingen gynekolog verkar arbeta på fredagar? (Skönt jobb) Så mitt sista bud var att ringa till RMC, dom kunde som tur var se när det gjordes. 2009-10-19, -"Tack, du räddade min dag sa jag". Detta innebär att jag ej behöver stressa med att ta det innan läkar/koordinator mötet. Men kvinnan i telefonen rekommenderade mig att boka in ett cellprov ändå, pga att dom kommer vilja ha ett "färskt" innan donationen. Så på måndag ringer jag och bokar! /Äggmadame

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag gillar skarpt att du bloggar som fanken nuförtiden:) hörs på söndag Pussy!

2012-02-24 @ 23:01:03
URL: http://frokenlergoken.WordPress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0