Jag vet inte.

Jag vet inte varför? Men mycket varför jag slutade skriva var för att blogg.se appen krånglade och inte ville uppdatera mina inlägg, och nu måste jag gå in på det normala sättet. OCH här blir det inga mellanrum med rader, allt sitter ihop ungefär. Himla jobbigt att läsa! Och nej, jag orkar inte ta fram datorn :) Idag så ska vi bygga ihop lite "brädor" vi köpte igår till en ram. Vi fick en underbar målning i Thailand, som ska göras till en Canvas och sitta ovanför sängen. Det var så roligt, för att jag googlade betydelsen för målningen och hela kroppen förvandlades till gåshud.. Vad det var berättar jag när den är klar, och ni får en bild på den :) /Äggmadame

Kommentarer
Postat av: ruht.

Spännande att få se tavlan, och skönt att ha dig tillbaka i bloggskrivarvärlden :].



kram

2012-02-07 @ 11:25:28
URL: http://www.labbstorken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0