Galen.

Jag blir rent ut sagt galen på solen. Nej klart älskar jag när du förmår att titta fram och värmer upp frusna "vinterkroppar 2012", men mina blommor och växter dör utav Dig! Det verkar som vår solen är så ohyggligt mycket varmare än sommar solen. Har jag fel? Rätta mig isåfall. Jag älskar blommor och växter, så mot min vilja har jag nu fått köpa en plastväxt till tvättstugans lilla fönster. Ser för jävligt ut! Men Han har dock inte sett att det är plast och den har stått där i en månad nu. Haha nu vet ni vem som tvättar här hemma :) Men största dilemmat är ändå det lilla fönstret i hallen nere. Har haft en fikus där, men såg idag att halva dött, återigen pga solen. Hjälp, vet någon något som älskar stark sol och vill leva mer än 1 vecka? Plast där nere är inget alternativ. Men jag älskar allt som har med "plantagen" och "blomsterlandet" att göra, det blir bara lite dyrt i slutändan :) /Äggmadame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0