Brev till tingsrätten.

Nu har jag gjort det. Äggdonation går före rättegång. Skickade iväg en förklaring till tingsrätten på att jag ej kan medverka i rättegången, pga pågående äggdonation. Det krockar helt enkelt. Vad är sannolikheten på 365 dagar per år att det blir samma dag. Jag blir galen. Om dom godtar en förflyttning av rättegång pga av en utlandssemester så godtar dom detta. Så resonerar jag! Plus att den skyldige har ej dykt upp dom tidigare 3 ggr som det var förhandling, vad är oddset på att han kommer denna gång? Noll gissar jag på. Imorgon tisdag är det dags för blodprover för mig och Honom. För svaren måste RMC ha när det är dags för möte. Nu är det förhoppningsvis inte långt kvar till guldet...vi längtar så! Lyckan infinner sig var morgon jag slår upp mina blå. Och leendet är inte långt borta. Detsamma gäller Honom. /Äggmadame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0