Negativt el. Positivt.

Det här om att ha gjort det tredje cellprovet, på "gammaldags" vis.
Igår infann vi oss på Cura, 10.10.
Det blev en några skrapningar med pinnar. Snack om äggdonationen och lite tårar. Måtte detta bara komma tillbaka normalt. Spänningen mellan hopp och förtvivlan.
Läkaren på Citologen har gått igenom mina tidigare cellprov och bedömer det så här: Det första ligger som lätta förändringar helt plötsligt. Och det andra var det för få celler så bedömningen kunde ej avgöras. Men han menar på att det är "godartat".
Nu får vi se vad det sista ger, är det lätta förändringar så avskriver dom mig från detta. Hoppas, hoppas!
Jag klara inte fler bergsklättringar nu.
Nu vill vi göra vår äggdonation och att allt ska gå vägen och bra.
Det är vår tur nu!
/Äggmadame

Kommentarer
Postat av: sara

Jag håller tummarna! Det är eran tur nu! Vi är också på g, dock betalar vi själva och åker till AVA i finland! Jag förstår din känsla att något ska gå fel och inte klaffa nu när man är så nära! Lycka till!

2012-04-18 @ 15:31:39
Postat av: Magdalena

Det SKA bli er tur nu! Puss&kram på dig äggis

2012-04-18 @ 20:29:26
URL: http://mamamagz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0