Äggdonation.


Det här med Äggdonation är en svår fråga.
Även om det är rätt så självklart för mig och Han att vi ska genomgå detta.
Men vad kommer sen? Varför kan vi inte veta med säkerhet att vi kommer bli föräldrar?
Realist thats me!


Träffade en helt fenomenal kvinna idag!
När jag startade denna bloggen så fick jag en kommentar av en tjej, där hon förklarade att hon var i exakt samma situation. Och att jag kunde maila henne om jag ville.
Jaja tänkte jag...det gick några dagar sen skickade jag ett mail till henne, jag fick svar och sedan dess har vi hållt kontakten...tills idag.
Vi bestämde att vi skulle ses!

Och tack för det säger jag bara, vilken kvinna! Ett positivt stjärnskott är hon...men tyvärr i samma miserabla situation som mig!
Jag trodde hon skulle se annorlunda ut, typ där det stod STERIL i pannan, som jag tror det står på min panna. Men ack vad fel jag hade.
Har inget negativt alls att säga, och ni med era mammaträffar kan slänga er i väggen!
Vi är "klimakteriekompisar i 20-års ålder" slå den om ni kan!
Unikt!

Slänger in en före/efter bild på min trappa. Plus hallgolv. Jag är stolt och nöjd!
Vad tycker ni?


/Äggmadame




Kommentarer
Postat av: Äggmadame

Ja det blev lite fel...

Bilderna visar EFTER och FÖRE.

Det vita är såklart efter...



/Äggmadame

2011-10-27 @ 22:36:28
URL: http://aggmadame.blogg.se/
Postat av: Magdalena

SKETASNYGGT! De har ni gjort bra min finis!

2011-10-27 @ 22:53:31
URL: http://frokenlergoken.wordpress.com
Postat av: Emma

Det är superfint min fins vän.. Härligt med nya vänner:) puss på dig vackra!

2011-10-28 @ 12:38:59
Postat av: Charlotte

Det är så kul att träffa personer i samma situation som man kan snacka med och som VERKLIGEN förstår!



Jättesnyggt ni har fått till trappan och hallen!!

2011-10-30 @ 14:18:33
URL: http://litesiandso.blogspot.com
Postat av: Evelina

Hej!Jag är inte ofrivilligt barnlös, jag är bara realistisk. Det kanske visar sig att jag blir gravid på första försöket, men man vet aldrig. Och jag vägrar ta något för givet. På något sätt ska jag få barn. Men i inlägget syftade jag naturligtvis till "sängkammarsättet". För går det, kommer jag donera ägg så småningom. Jag blir skrämd när jag läser om den enorma bristen på ägg i Sverige. Dessutom tänker jag att mina ägg säkert skulle vara omtyckta :) Kul att du kommenterade!

2011-10-30 @ 21:42:45
URL: http://cuteewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0