Vad dålig...



...jag är på att uppdatera.
Jag får faktist be om ursäkt för det, men just nu är det i botten, jag är riktigt i botten.
Hur mycket ska man klara av?

Rättegången är på ingång igen, 3 gången med uppskjut. Hoppas att han dyker upp denna gången. För han ska bannemig ha sitt straff.

Sen käkkirurgen ang operationen som antagligen blir av nästa år.

Och sen detta...äggmadame utan ägg, steril.


Detta är oerhört jobbigt, för både mig och min man, det tar upp hela den vakna tiden. Jag gråter för ingenting, känslig för allt just nu.

I torsdags tog jag den sista tabletten i 10 dagars kuren av Primolut Nor, och vet ni vad? Jag blöder, mycket. Lite lycka i det hela. Nu behövs bara en till blödning om en månad sen ska cystan checkas upp.
Men en dag i taget...
Plåstret med östrogen har nu fått sättas på skinkan, känns bättre. Byte imorgon.

Annars så har vi varit hemma hos min mamma + sambo idag, ätit middag, sista gången där pga av att dom flyttar till Göteborg i april. Känns också skit.

Jag vill gräva ner mig eller sova bort det onda. Negativitet frodas, och verkar inte vilja ebba ut.

/Äggmadame





Kommentarer
Postat av: M

Efter regn kommer solsken. Nu är snart lite över och vi är många som finns för dig.

2011-03-21 @ 17:17:16
URL: http://magdalenaTherese.wordpress.com
Postat av: Emma

Skickar iväg styrkekramar & pussar!

2011-03-23 @ 09:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0