En äggledare som fungerar.

Godmorgon.

Som sagt efter beskedet om att bara en äggledare fungerade så ringde min läkares sjuksyster upp mig och sa att jag skulle byta läkare, pga att han jag hade kunde inte gör mer för mig. Jaha?
Fick då byta till en kvinnlig, fast fortfarande på samma klinik.
Jag var då tvungen att boka tid, och väntan blev upp till 2 månader igen. Och när jag väl kom dit på avtalad tid, frågade hennes sjuksyster mig "vad ska vi göra? vi kan inte göra mer än din gamle läkare"

Återvändsgränd igen...

Men första besöket hos henne gick bra, vi fick göra fler blodprover och även en gynundersökning igen.
Konstaterades dock att cystan försvunnit och att vi skulle bli skickad till IVF direkt.
Både jag och Han fick göra vardera blodprov igen, även sperma analyser och HIV kontroller utfördes igen.

Ibland känns det som att vi har bara gått runt, runt utan några konkreta svar. Precis som att dom drar ut på det.
Drar ut på den stora frågan, om vi kan få barn?

Remissen till IVF på det stora sjukhuset i staden blev skickad. Nu väntade vi bara...

/Äggmadame




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0