Världens dåligaste bloggerska?



Är det jag eller? Jag loggar in var och varannan dag på denna bloggen, och jag får läsa otroligt spännande, mysiga och peppande kommentarer. Men hörrni, jag ger nästan inget tillbaka till er. Knappt några inlägg och uppdateringar överhuvudtaget. Men ni står ut med mig! :) Tack snälla!


Det har väl inte hänt så mycket i livet. Försöker hålla huvudet högt över ytan och andas när tillfället ges.
Har väl kommit in i ett lite deppigt stadium för tillfället. Har svårt att formulera orden, för det finns för mycket som behövs rensas i min skalle. Därför jag ej hör av mig till er (vänner).

Men iallafall så är väntan outlidlig på detta kurator samtalet. Så jag tog saken i egna händer och ringde RMC och frågade vad som händer härnäst:

"Hej, mitt namn är ***, och vi, jag och min make var hos doktorn den 9 maj...nu är det den 13 juni och vi har fortfarande inte fått någon kallelse till ett kurator samtal..."

Jag fick direkt numret till kuratorn och pratade in mitt namn och nr. Hon ringde efter 10 minuter och vi kom fram till en tid för samtal. SKÖNT! Äntligen! Yeehhy!
Hon frågade om vi blivit uppskrivna i donations kön som dock är minst 1,5 år lång, njae det vet inte jag svarade jag. Så jag ringde upp RMC idag igen och fick en telefontid med doktorn på måndag.

Har lite fler frågor ang min syster som donator också. Så vi får se vad som händer härnäst.


Nu är det bara 2 veckor kvar till en (enligt mig själv) välförtjänt semester. Skall hålla 4 veckor ledigt...
Resa är inbokad, kamera inhandlad. Och nya köksknivar införskaffade (?)
Blir förstås mycket, mycket mat att laga och äta :) 

Kameran är väl mest för att vi behövde något nytt. 8500 kr fattigare och mycket "lyckligare".


Nä...nu blir det lite mys i soffan med hyrfilm och massa godis!



Kram på er!
/Äggmadame




Kommentarer
Postat av: Karin E

Nej men vännen! Vi väntar tåligare än du anar. Jag sitter inte i samma situation men tänker på dig. Läser din blogg nästan varje dag.

Jag jobbar som sjuksköterska på en akutavdelning i Sthlm och din blogg har blivit ett samtals ämne här. Vi är många som följer och stöttar utan att du ens vet om det!



Stor kram från Karin och resten av Teamet på avd.

2011-06-21 @ 00:33:51
Postat av: Sarasnaran

Hej!

Spännande att följa er resa mot en äggdonation!

Jag hoppas du läst min blogg om min egen äggdonation!

Kram /Sara

2011-06-21 @ 22:37:35
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0