Mail och kommentarer.


Nu kommer dom där "hat attackerna" igen :)

Jag har fått en del mail och kommentarer om att det finns en viss sida som heter familjeliv här på internet, som ska vara så himla bra och att man hittar fler personer i sin egna sits och bla bla bla bla...
BLAHA säger jag, vilket skit!!

Jag tänker aldrig bli medlem på sådana sidor, där är bara en massa barnsnack och hur lyckliga folk är med sina barn. "Åh han bajsar i blöjan, varför?" eller "Hon petar i näsan, varför det?"

Visst det finns kanske fler med andra problem just där, men ska man behöva leta efter dom genom jungeln av mammor?
Och tror ni helt jävla ärligt att jag tänker sitta och läsa om sånt skit? Det är det sista jag behöver. 
Så Nej! Sluta rekommendera mig den sidan. Tack!


/Äggmadame



Kommentarer
Postat av: WildaMathilda

Jag tänker absolut inte rekommendera Familjeliv som community. Som du säger så finns det en hel massa dumt där.

Men... Jag skaffade mig ett login där och har hittat en del trådar som har varit ett enormt stöd. Dessutom har jag lyckats hitta vänner för livet där.

Den största behållningen är att det finns andra ÄD-tjejer där att bolla tankar och tips med.

En tråd som har funnits för just oss sedan 2010 är urbra. Så om du ångrar dig så är du självklart välkommen att hoppa in i den.

http://www.familjeliv.se/Forum-7-147/m51314860.html



Men som sagt, att surfa runt på Familjeliv har jag inte så stor behållning av...



Kram

2011-09-01 @ 09:33:21
URL: http://www.ivfdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0