Äggdonation vs. Käkoperation


Ja precis, nu ska jag "snart" operera min över-och under käke, men för att förbereda det så är det sån härlig tandställning som gäller, i ca ett år. Känns sådär. Full räls i munnen. MEN jag har inget val. Det är bara att köra.

Problemet är att jag vill såklart inte att det ska krocka med äggdonationen.
Det löser sig. Men det är så sant som min far säger "-Allt händer dig gumman, och det är inga smågrejer precis".


Från det ena till det andra så börjar jag på nytt jobb imorgon, det ska bli spännande.



Dålig uppdatering från min sida, men sämre med kommentarer från er sida.

/Äggmadame





Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Men vad spännande med räls!

Det är en dröm jag har, att få göra vid mina gaddar en dag.

2011-09-02 @ 11:07:51
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0