Semester.


Hur härligt är det inte med semester, jag har varit ledig nu i 4 veckor och det är 2 kvar, dem två sista utan Honom. Han börjar på tisdag. Tråkigt. Men jag ska nog kunna roa mig ändå.

Det har varit lite tyst här ett tag och det är ju för att vi har tagit semester från livet i princip. Dvs jobb, disk, städning och bloggen.

Vi tog en sista minuten resa till värmen, Grekland. Det var varmt. +39 i skuggan sista dagen. Visst man ska inte klaga, men det var lite "too much".
Med brun hy kom vi hem i måndags, kl 05.30 på morgonen.

Igår träffade jag två av tre systrar, med systerdotter. Det var trevligt, fast vi ses snart igen, då den tredje systern håller bröllop i augusti.

Jag njuter av semestern helt enkelt, tills idag.
Då man som chef måste sätta sig och skriva schema till jobbet, på sin semester. Så självklart, med datorn i knät passar jag på att uppdatera här inne med.
Nä nu ska jag sätta mig i soffan och titta på slutet av Tour the france, med Bästa Han.

Kram på er!
Äggmadame


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0