Wawawiva!

Idag är en bra dag, Han står just nu vid spisen, det vankas något asiatisk. We like. Har varit på IKEA och en massa andra ställen idag. Har även varit i konakt med advokaten ang rättegången, hennes kommentar var -"Tingsrätten har flyttat fram förhandligen pga detta, och nu håller jag mina tummar och hoppas på en bebis för er". Tack sa jag och hon menade på att denna orsaken var mer än godkänt för att ställa in rättegången. Så skönt nu slipper jag även tänka på detta :) Förresten, tack för hjälpen ang blommorna i förra inlägget! Jag fixade det själv! Ni är väldigt tysta. Vem läser? /Äggmadame

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag läser haha!! Saknar dig, varför ska du bo så långt bort?:/

2012-02-27 @ 20:03:59
Postat av: nenne

Jag läser:-)

2012-02-27 @ 21:20:52
URL: http://villsagarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0