Göööteborg!

Nu sitter jag med finaste Honom i soffan och småkikar på "Så ska det låta". Vi är hos min mamma och hennes sambo, nyinflyttade är dem till deras asfina nybyggda lägenhet. Vi checkar läget :) Och tar det lugnt, njuter och äter gott. Var och åt på restaurang "FOND" igår och det var gott. Har ett litet dilemma, för samma tid som vi fått hos RMC så ska jag upp i rätten pga av det där rånet för cirka 2 års sedan. Nu vet jag inte hur jag ska göra, för detta med äggdonationen är viktigast för mig, men samtidigt går det inte att omboka rättegången. Och ringer jag RMC så kanske vi får tid en månad senare. Det vill vi inte. Hur ska jag göra? :( Vi åker iaf hem imorgon...så då får jag ha bestämt mig. /Äggmadame

Kommentarer
Postat av: nenne

Kan du inte ringa Rmc och säga som det är och fråga om det påverkar er tur om ni skjuter på det? Vi gick skjuta på ett besök vid ett tillfälle och då sa dom att det inte påverkade vår tur alls!! Vad är det ni ska göra på rmc? Kram

2012-02-20 @ 17:14:15
URL: http://villsagarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0