Estradot-Östrogenplåster!


Sådana här fina märken blir det på buken efter dom "jag kan leva mitt liv någorlunda normalt med dessa" - plåster.
Det kan verka som en piss i nilen, men när du måste hålla reda på rätt dagar som det ska bytas och att dom gör jävulskt ont att dra av på just det stället är det bara inte så roligt. Och har du glömt en "bytesdag" så får du leva med svallningar och svettningar i flera dagar efter!
Och med bikini på stranden, får du ha dom höga varianterna :)
Plus att du får inte sätta det på samma ställe som dom två senaste satt.
Är ni med?

Meeen jag hittade denna flaskan (se nedan) för några månader sen! Den är snorkall att spreja men det är nog min bästa vän! Och kommer så vara tills jag slutar med Estradot om sisådär 25-30 år från nu!

(Jag är också orolig för bröstcancer och blodproppar osv...) Hmm...



/Äggmadame




Kommentarer
Postat av: Saran

Jobbigt för dig! Inte roligt!

Och dublir säkert påmind om att varför du har detvarje dag.och att du är steril =-(

Tenker på dig!

2011-10-01 @ 09:37:19
Postat av: Magdalena

Du ska inte ha dem plåsterna så länge finis!



2011-10-01 @ 13:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0