Bästa E.S!


Vilka människor jag har runt om mig. Världens bästa!
Det är i kris man vet vilka ens riktiga vänner är! Tacksam för er mina bästa är jag!
Jag har verkligen inte många vänner, men dom jag har är jag så oerhört lycklig för!

För att härom dagen fick jag ett samtal.
Det var nyblivna Fru S.
Vi pratade om ditt och datt, hur deras bröllopsresa hade varit och hur det går på respektives arbete osv.

Precis innan vi lade på så sa hon att hon var tvungen att berätta en sak.
Att hon hade gjort en sak och visste inte hur hon skulle berätta för mig.
Jaha, sa jag. Men vadå?

-"Jo, jag var på RMC igår sa hon, och tog prover."
Min första tanke var att hon också hade problem. Men den tanken försvann rätt så snabbt iom att hon har världens finaste I och T redan.
 
Jag vill hjälpa er, sa hon efter. Jag har skrivit upp mig på att bli korsdonator till er.



Åhhh en sten föll från hjärtat. Jag bara grät, visste inte vad jag skulle säga. Hon grät.
Jag är så tacksam för dig! Du är en helt otrolig person och VÄN! TACK!

Så nu väntar en spännande tid, kuratorsamtal och läkarbesök för dig!
Och jag är där för dig när du behöver.
Jag tror på Karma, och du...du behöver aldrig vara orolig att ngt ska hända dig!



Kram från Äggmadame



Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vilken fin vän du har!

All lycka till går till dig! Tänker på dig!

Stora kramar

2011-09-13 @ 09:35:29
Postat av: ruht

Herre min je vilken fin vän du har! Sååååå fint av henne!

<3

kram!

2011-09-13 @ 10:48:29
URL: http://labbstorken.blogspot.com
Postat av: Sarasnaran

Underbart!

2011-09-13 @ 15:01:43
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: jagvilljagkan

OJ, där fick jag en tår i hjärtat!!!

2011-09-16 @ 16:39:53
URL: http://jagvilljagkanjagvagar.wordpress.com
Postat av: Johanna

Ja man får vara tacksam för så fina vänner de betyder så mycket! Ha en riktigt skön dag. Kram Johanna

2011-09-18 @ 10:35:07
URL: http://www,njutbarating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0