Lärdom.


Jag ska faktiskt ta lärdom av en tjej, vars blogg jag läser...

Att inte skriva ut ngt om när äggdonationen kommer bli av. Det kan bli så fel som för henne. Det vill vi inte riskera att det händer igen.

Hennes donator drog sig ur i sista ögonblick och mycket talar om att denna donator har läst hennes blogg och lade ihop 1+1. Att det var till just denna bloggerskan hennes ägg skulle gå till.
Jag vill inte hänga ut någon blogg (iom att jag inte har frågat om lov) men ni som är inne i denna "världen" vet vem jag pratar om.
Mycket tråkigt och ledsamt men hon har nu med lite längre väntan fått ett ägg och det ska nu fastna och växa till ett mirakel!
Hennes Mirakel.
Jag vill med djupet av mitt hjärta önska dig lycka till och hålla mina tummar så hårt att dom blir blå! <3

Sen har vi en annan ruvare...
En helt enastående tjej som efter många om och men blivit gravid med hjälp av IVF och hon har nu gått halva sin graviditet, med sin lilla flicka!
Hon ligger mig varmast om hjärtat pga att det var hon som rekommenderade mig att börja blogga!
Grattis fina fina du! <3


/Äggmadame



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej!



Antar att det är lilla mig du skriver om...



Du gör klokt i att inte alltför detaljerat skriva om den kommande äggdonationen. Själv var jag väl för naiv, hade inte en tanke på vilka konsekvenser det kunde få att skriva fritt på min blogg. Som tur är blev ju väntan "bara" 1.5 månad längre för oss, tack vare otrolig personal på kliniken!



Tack för dina tummar! Jag önskar så innerligt att du får rätt, att det växer ett litet Mirakel i min mage, men än vet jag inte.



Många kramar!

2011-10-22 @ 22:15:13
URL: http://litesiandso.blogspot.com
Postat av: Äggmadame

Klart att det är dig jag skriver om! :)

Men det är så förargligt att det hänt! Men det var nog ödet och inte meningen att ni skulle få det ägget.

Det är guldägget ni fått nu. Och hoppas hoppas att allt går vägen!!

Stor kram!

2011-10-22 @ 23:11:42
URL: http://aggmadame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0