Helg och igår.


Har legat nära döden i dagarna två.
Åkt på en influensa med brist på luft i rören och tungt huvud.
Nu börjar jag bli lite lite bättre tack vare storshopping på Apoteket.
Och en snäll underbar man..som håller sig borta från hemmet. Det uppskattas konstigt nog från min sida.

Nu ska här storstädas och tvättas.
För imorgon kommer mamma min med sin sambo, då måste det vara rent i hemmets lugna vrå :)
Bjuds på lite Gin och Tonic och det ska firas födelsedagar x2.
Jag och Han fyller år med 9 dagars mellanrum.
Sen blir det fin middag på min makes restaurang.

Jag önskar er en underbar helg!



/Äggmadame


Kommentarer
Postat av: Helén

Grattiskramar

2011-11-20 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0