Söndag.

Jag har otroligt fina läsare!

Måste bara berätta att vi har nu köpt vår lägenhet. Flyttat in. Och renoveringsplanerna är i full verkstad, i alla fall i hjärnan på mig!
Hallen nere, hallen uppe, sovrummet, tvättstugan...JA alla golv i hela hemmet ska bli nya, både ny parkett och klinkers.
Badrum och kök ska totalrenoveras, förrådet bakom tvättstugan ska bli torrlager för mjöl, socker osv.
En svart vägg där inne. Äggmadame gillar svarta väggar mycket!!! ;)

Sen så blir det att gå igång med trappan, slipas och målas. Ett ganska krävande jobb rent tidsmässigt har jag förstått. Tack google, för den infon :)

Hjärnan snurrar på högvarv. När som helst, hela tiden.
Jag kan inte sitta still, varva ner och slappna av. Hur gör man det? Hur slappnar man av?



/Äggmadame



Kommentarer
Postat av: K

Nu har jag läst hela din fina blogg! Ser ut som att vi fått samma besked och bägge håller på med renovering av nya objekt. Lägger till mig som följare. :)

2011-05-16 @ 13:55:58
URL: http://alltinggar.blogspot.com/
Postat av: Ingalill

Alla har problem och koppla av tycker jag. Men prova med ett bad ? Lite skön musik? Älskar dig finis. Ps. Glöm inte att hojta om ni behöver hjälp!

2011-05-16 @ 23:27:07
URL: http://magdalenatherese.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0