Evig Väntan...



Ja den eviga väntan på kuratorsamtalet, hur lång tid ska allt ta igentligen. Men det är bara att försöka hålla sig sysselsatt och tänka på "annat".
Så något nytt på den fronten existerar inte för tillfället.
Har dock börjat med "blödningstabletterna" så jag kan ha "menstration" och känna mig lite yngre iallafall.

Renoveringen i nya bostaden står stilla just nu, vi har dock bytt ut tvättmaskinen (äntligen).
Så är det någon som är intresserad över att köpa en äldre modell av tvättmaskin? OBS funkar galant! För en billig peng? Hör gärna av er om ni eller någon ni känner är intresserade.

Vi var i Gbg i helgen eller rättare sagt Tjörn hos min Mor och hennes sambo. Det var ju Morsdag i söndags, ni har väl inte glömt att skänka en tanke till er mor?


Nu ska Äggamadame ta och hoppa ner i sängen och sova, länge, länge.Men vare gång man vaknar så blir livet sådär äckligt verkligt igen...


/Äggmadame

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att ni fått remiss nu! Men man blir lite knäckt av kötiderna... vänta, vänta vänta..



Vad är det för tabletter som du fått? Jag har fått först divina plus, men nu äter jag trisekvens. Jag fick väldigt korta cykler av divina.

2011-05-31 @ 07:13:49
Postat av: Äggmadame

Anonym: Ja det känns bra, men som sagt evig väntan, men den som väntar på något gott...?



Jag äter Primolut Nor 5 mg, i 10 dagar ungefär varannan månad, så kommer en blödning som varar ungefär 5 dagar.



/Äggmadame

2011-05-31 @ 10:25:26
URL: http://aggmadame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0