Blir förbannad...



http://www.familjeliv.se/Forum-26-74/m51354039-1.html



Läs här och tyck gärna till!

Egoistiskt är vad detta är, någon som inte sitter i samma situation och jag blir så arg och ledsen när jag läser detta!

Hon påstår att det kommer vara hennes barn. JA det är hennes ägg, JA det är hennes DNA och genetik.
Men hon påstår också att barnet kommer se ut som henne. Klart, men även som pappan.
Du har inte barn med min make, du har gett mig ett ägg, ett liv. Som jag har format i min mage, som jag uppfostrar på mitt sätt. Jag tror på det sociala, vad gör du?

Det är din syster, då är inte blod tjockare än vatten då? Klart att barnet kommer se ut som "moster", men moster och barnets mamma har legat i samma mage, och har likheter redan från början.

Klart att det är en stor fråga om man ska göra korsdonation eller ej, men vems ägg får man då? Vad har denna kvinnan gjort i sitt liv. Vad finns det för sjukdommar i släkten? Hur ser hon ut?



/Äggmadame



Kommentarer
Postat av: Magdalena

Gumman lilla. Tjejen har för de första för låg iq för att ens kunna yttra sig på ett ordentligt sätt.

För de andra är de väl säkerligen en fiskmås från liknande stad som trelle som har skrivit.



Inskränkta typer skrattar vi åt. Skrattar åt gumman!



Och du, tack för du nämnde mig i ditt tidigare inlägg;)

2011-05-23 @ 19:37:20
Postat av: Ladynoägg

hej på dig gumman!



Du behöver inte vara upprörd över vad denna person skriver. Varför ska du ens bryr dig. Hon är en idiot!



Barnet kanske kommer att se ut som fin man eller din äggdonatorn ( din syster). Av min egen erfarenhet så kan barnet se ut som monstern även om du få barnet helt natruligt utan ÄD. Min mamma t.ex. tycker att jag och min syster se ut som mina fastrar medan min brors lilla söta dotter ser ut som mig och min mamma. SÅ även om du får ett barn med dina ägg kan de faktiskt se ut som din syster. Det räcker inte att föda ett barn för att bli kallad mamma. Mamman det är hon som tar hand om sitt barn, älskar honom/henne och ställa upp för de alltid.



Du kommer att bli en underbar mamma:) vänta bara:)



kramar

2011-05-25 @ 16:49:42
Postat av: WildaMathilda

Håller med ovanstående!

Men jag kunde inte låta bli att skriva i tråden ändå... Suck.

Man ska undvika såna där människor. De tar bara en massa energi.



Kram!

2011-06-10 @ 07:58:52
URL: http://ivfdagar.blogspot.com/
Postat av: Stina

http://moderskarlek.blogg.se/2010/november/varfor.html

2011-06-21 @ 00:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0