Underbara, underbara ni!

Ni väntar och väntar så otåligt på mig! Jag känner ert stöd och hör era hejaramsor! Men varje gång ni går in på Äggmadames sida står samma inlägg som för en månad sedan. Det är nu som jag ska skriva att jag är peppad för en ny säsong av äggdonationens dokusåpa, men glöden finns lång inne och vill inte riktigt komma fram. Tankar snurrar, och hormonerna bråkar. Det är ungefär 30/70 i min kropp, dom goda hormonerna (som vill göra bebis och ge mig mitt liv tillbaka är såklart dom där 30). Men dom finns där, och gav mig en sådan underbar blödning "mens?", förra veckan. Jag blir så otroligt glad när den där blödningen kommer självmant. Nu, NU! är jag normal och om 2 veckor kommer ägglossning, HAHA skrattar mina 70-hormoner åt mig och buar åt allt som har med en 25-årings kropp att göra. Nej du lilla gumman, du ska förbli 45 år, säger dom strax efter. Min underbara E.S går snart igång, och ni vet väl vad det betyder? Att snart är det Äggmadames tur att bli lycklig! Wiihooo... Stor kram till er alla som otåligt väntat på denna "45-åriga kärring". /Äggmadame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0