Torsdag kväll och 2 dagar kvar.

Som sagt två dagar kvar att jobba, och på väg hem nu. Lagomt sliten. Dagen började genom att väckarklockan tjöt sitt ohyggliga ljud, jag vaknar men inte Han som vanligt :) Jag läser aftonbladet som en rutin var morgon och ser att vi blivit en prinsessa rikare i vårat avlånga land. Jag utbrister till en sovande Han bredvid "Hon har kommit, en prinsessa har föds". Han vaknar i chock och frågar -"Va? Har Bullen föds? Vadå, idag?" Hahaha...jag säger såklart till honom igen. "Men en prinsessa har föds!" Han är så söt, jag som inte trodde att han hade lyssnat på mig. Han trodde att Labbstorken fått sin prinsessa. Nu vet jag, att han lyssnar på allt jag säger. Även om alla bloggar jag läser! Detta måste vara ett tecken Ruth! :) /Äggmadame

Kommentarer
Postat av: Äggmadame

Lite stavfel får ni stå ut med :)

2012-02-23 @ 23:52:48
URL: http://aggmadame.blogg.se/
Postat av: ruht.

Hahahahahahha ååå tack för morgonens asgarv!! Sjukt bra.. haha.. visade det nyss för min Han o Han garvade lika mycket :]. Sötsak där!!



<3 kraam

2012-02-24 @ 06:51:22
URL: http://labbstorken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0