Gråmulet.


Jag måste erkänna att det är så himla svårt att "hitta på" rubriker. Jag är rent ut sagt kass på det.

Men det blåser upp till storm och regn, jag har satt mig stadigt i soffan. Och där tänker jag spendera resten av denna mulna måndagskväll. Har precis ätit korv med potatismos, jag har dock lite problem med griskött och har så haft sedan jag gick i 7:an i högstadiet. Så efter mycket velande vid korvkylen, så blev det kalkonkorv.
Magen är glad och nöjd.


På fredag är det midsommar, kalas först för en liten tjej och senare fest för de lite äldre.
Sill, potatis, gräddfil och såklart köttbullar. Alkoholen kommer flöda som vanligt på dessa härliga svenska högtider.
Jag håller semester från onsdag. Och Han från fredag. 



Önskar er en härlig midsommar!
/Äggmadame



Kommentarer
Postat av: ES

Så fint du gjort här på bloggen!:)

2012-06-23 @ 22:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0